Czumalova nástěnka

Březen 2, 2014

ŽIVOT JEDNO RUMPLOVÁNÍ

Filed under: Z MÉHO ŽIVOTA — V. Cz. @ 3:45 pm

kp011

Fotografie je to bídná, kontakt 6 × 6 cm ze svitkového filmu samý prach a chlup (nejhorší jsem vyretušoval), ani vlastně nevím, kdo je autorem. Zachycuje ale něco podstatného nejspíš nejen pro mé dětství: Bydleli jsme v Karlových Varech nahoře na Zámeckém vrchu a maminka se mnou často chodila na louku kousek nad domem. Bylo tam neužívané cvičiště obehnané plotem z kulatiny. Hned jsem se vždy zavěsil na jeho bránu zajištěnou petlicí s visacím zámkem a varovným nápisem VSTUP POVOLEN JEN V DOPROVODU INSTRUKTORA a vydržel dlouhé hodiny branou lomcovat. Maminka si zatím mohla o kus dál na sluníčku v klidu číst: Dokud rumplování neustalo, věděla, kde a co dělám. Nejspíš nešlo o snahu proniknout, za plotem byla stejná zanedbaná louka a křoví jako před ním, ale o činnost symbolické povahy. Obávám se, že jsem z toho nevyrostl. Nejspíš jsem celý život strávil marným rumplováním nějakou brankou, zatímco si jedinci pro něj vybavenější sehnali instruktora, našli díru v plotě nebo se na to prostě vykašlali. Na druhou stranu stejně jako moje maminka víte, kde mě najdete.

Napsat komentář »

Zatím nemáte žádné komentáře.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Zanechat Odpověď

Blog na WordPress.com.

